mercoledì 30 dicembre 2009

Può una leonessa entrare in un excel?

Salve,

come tutti voi ben sapete, e per quello che ancora non lo sanno, Ada finalmente sta a casa :!: :D
C'è voluto, ma alla fine siamo riusciti a scappare dall'ospedale!
Doveva uscire il 28, ma i mitici re magi le hanno fatto una "inocentada". Qui il 28 è un poco come il 1 di aprile, quindi che potevamo aspettarci? Una "sola" ma di quelle che ti fanno incazzare di brutto. Andiamo per ordine. Sapendo che la piccola esce il 28, l'azienda che ci doveva portare l'ossigeno ed il pulsioximetro a casa ha fatto un casino, e il 28 a mezzogiorno ancora non avevamo niente. Finalmente alle 14:00 il messaggero viene a casa e mi rifornisce di bombole di ossigeno per dare alla piccina quei suoi 0,125 l/min che non siamo riusciti ad eliminare in ospedale. Domando per il pulsioximetro e mi dicono che è un'altra parte dell'azienda che rifornisce l'apparecchio e che mi chiameranno... ed io ci credo! Che pirla! Alle 19 incazzato nero dopo 2 chiamate a vuoto mi dicono che il famoso apparecchio arriverà il giorno dopo direttamente in ospedale. A li mortaci tua! Ma che ti abbiamo fatto di male?
Il giorno dopo, alle 10, arriva il mitico pacchetto, lo apro, connetto l'apparecchio e lo accendo... non l'avessi mai fatto! L'apparecchio inizia a strillare come un matto. L'allarme è così forte che avrei voglia di tirarlo dalla finestra, peccato che non si apre la finestra! Tolgo la spina dalla corrente e continua a strillare! Alla fine riesco a trovare una combinazione di tasti che mi permette spegnere la macchina infernale. Poi leggiamo meglio le istruzioni ed era un monitor di apnee! Apnea :!: :?: :!: :?: Ma se Ada non fa apnee :!: :evil: Chiamo la ditta e mi dicono che si sono confusi nel magazzino e ci hanno inviato l'apparecchio che non toccava... ad aspettare di nuovo i re con i suoi cammelli! Sicuro che la non si perderanno un'altra volta :?: :?
Alle 15:30 arriva il famoso pulsioximetro, e vai ! Si torna finalmente a casa. Proviamo l'apparecchio e notiamo che il volume dell'allarme è super basso... dopo 2 chiamate all'assistenza tecnica ci viene detto che non si può regolare il volume... speriamo che la leonessa non si tolga gli occhialini durante la notte altrimenti chi sente il beep beep?
Per fortuna la prima notte è passata bene, a parte quando dovevo darle il biberon de le 24 che ho finito all'una e mezza. La leonessa quando dorme dorme come un sasso :!:
Come sempre la piccola ama gli eccessi, quando ha fame si strafoga e quando dorme si permette di perdere il turno del mangiare e passare 5 o 6 ore dormendo di fila! Ed intanto prende 10gr al giorno... ora sta a 2210gr... ma quando arriviamo di sto passo a 3kg? Oltretutto prende ancora il diuretico per i suoi polmoni... Ada fatti grande presto altrimenti ci farai uscire pazzi :!: :!: :!:
A presto con un nuovo post con più informazioni che in uno solo non posso scrivere tutto quello che succede qui in casa e quello che fa la belva :D
P.S. nel prossimo post vi spiego meglio il titolo "Può una leonessa entrare in un excel?"
----------------------------------------------------------------------------------
Hola,

Com tots vosaltres sabeu, i per aquells que encara no ho saben, l'Ada finalment ha arribat a casa :!: :D
Ha estat llarg, però finalment hem aconseguit escapar-nos de l'hospital!
Havia de sortir el 28, però els mítics reis mags li han fet una "innocentada". Aquí el 28 és una mica com l'1 d'abril, així doncs que ens podíem esperar? Una "bola" d'aquelles que et fan cabrejar de veritat. Anem per ordre. Sabent que la petita sortia el 28, l'empresa que ens havia de portar l'oxigen i el pulsioxímetre a casa ha fet un cacau, i el 28 al migdia encara no teníem res. Finalment a les 14:00 el missatger va venir a casa i em va proveir de bombones d'oxigen per donar a la petita aquells 0,125 l/min que no vam aconseguir eliminar a l'hospital. Pregunto pel pulsioxímetre i em diuen que se n'encarrega una altra part de l'empresa i que em trucaran... i jo vaig i m'ho crec! Què innocent! A les 19:00 cabrejat com una mona després de dues trucades sense resposta em diuen que el famós aparell arribarà l'endemà directament a l'hospital. Maleïts els teus ossos! Però què t'hem fet de dolent?
L'endemà, a les 10, arriba el mític paquet, l'obro, connecto l'aparell i l'encenc... tant de bo no ho hagués fet mai! L'aparell comença a sonar com un boig. L'alarma era tan forta que hagués tingut ganes de tirar-lo per la finestra, llàstima que la finestra no s'obria! Trenc l'endoll del corrent i continua sonant! A la fi aconsegueixo trobar una combinació de botons que em permet apagar la màquina infernal. Després llegim millor les instruccions i era un monitor d'apnees! Apnees :!: :?: :!: :?: Per si l'Ada no fa apnees :!: :evil: Truco a l'empresa i em diuen que s'han confós al magatzem i ens han enviat l'aparell que no tocava... a esperar novament els reis i els seus camells! Segur que no es perdran una altra vegada :?: :?
A les 15:30 arriba el famós pulsioxímetre, visca! Finalment es torna a casa. Provem l'aparell i notem que el volum de l'alarma és superbaix... després de dues telefonades a l'assistència tècnica se'ns diu que no es pot regular el volum... Esperem que la lleona no es tregui les ulleres durant la nit perquè no sentirem el bip bip.
Afortunadament la primera nit passa bé, llevat quan li havia de donar el biberó a les 24:00 i he acabat a dos quarts de dues. La lleona quan dorm, dorm com un tronc :!:
Com sempre a la petita li agraden els excessos, quan té gana es passa i quan dorm es permet de perdre el torn de menjar i passar 5 ó 6 hores seguides menjant! I mentrestant guanya 10 grams al dia... ara està en 2210 grams... però quan arribarem a aquest pas als 3 kg? D'altra banda pren encara dieurètics per als seus pulmosn... Ada, fes-te gran o ens faràs tornar bojos :!: :!: :!:
Aviat un nou post amb més informacions que en un de sol no puc escriure tot allò que passa aquí a casa i que fa la fera :D
P.S. Al proper post us explico millor el títol "Pot una lleona entrar en un excel?"



Cerdanyola del Vallès, 30/12/2009

martedì 22 dicembre 2009

Natale a casa Nardella? Noooooo

Salve a tutti,

è un po' che non scrivo, e non lo faccio per pigrizia, il problema è che non ho tempo! Il tempo vola qui in ospedale e quando torno a casa non ho voglia di fare niente. Siamo ancora nella stanzetta dell'ospedale, io ho ripreso a lavorare dopo una settimana di vacanza ed ora ho ancora meno tempo di prima!
Finalmente oggi è arrivato il pneumologo e ci ha detto che ha fatto richiesta della bombola d'ossigeno, del saturatore e di tutto quello di cui abbiamo bisogno per Ada.
Poi è passata a visitare la pediatra e ci ha finalmente detto che possibilmente il 28 ce ne torniamo a casa ( e sì, tocca fare Natale qui in ospedale, ma almeno il 31, che è il compleanno di mia moglie, possiamo festeggiare tutti a casa l'anno nuovo :D ). Ha anche detto di provare per 48 ore ad allattare la belva senza darle il resto dei cc che le toccano con la sonda o con il biberon, ossia latte materno a piacere della leonessa. Per un lato ci fa piacere, perché così sappiamo che Ada mangia qualcosa che le piace, e non quella schifezza di "latte materno con duocal", per l'altro ci preoccupa perché abbiamo paura che la piccola perda peso se mangia solo quando vuole. Ma dico io... con tanta tecnologia e studi scientifici... ma come può essere che il duocal ammazzi il sapore e l'odore del latte materno :?: E ci credo che la piccola non lo vuole e te lo sputa :!: L'ho provato il latte materno con duocal, mamma mia che schifezza :!: :evil:
Poi è passata la infermiera che si occupa del programma "alta domiciliaria". Ada sembra che rientra in questo programma, ogni tanto passa a casa un'infermiera per vedere come sta la piccola, pesarla, misurarla, vedere come mangia, proprio una sicurezza per due genitori come noi.
Intanto siamo qui ad aspettare, io continuo a fare casa-lavoro-ospedale-lavoro-ospedale-casa senza fermarmi mai ed aspetto fiducioso che arrivi il giorno che ci daranno il visto buono per tornare a casa.
----------------------------------------------------------------------------------
Hola a tothom,

Fa dies que no escric, i no ho faig per peresa, el problema és que no tinc temps! El temps vola aquí a l'hospital i quan torno a casa no tinc ganes de fer res. Encara estem a l'habitació de l'hospital, jo he tornat a treballar després d'una setmana de vacances i ara encara tinc menys temps que abans!
Finalment avui ha vingut el pneumòleg i ens ha dit que ha sol·licitat la bombona d'oxigen, el saturador i tot allò que necessitem per a l'Ada. Després ha passat la pediatra i ens ha dit que possiblement el 28 tornem a casa (sí, toca celebrar el Nadal aquí a l'hospital, però almenys el 31, que és l'aniversari de la meva dona, podrem celebrar el Cap d'Any tots a casa :D ). També ha dit que durant 48 hores intenti donar-li el pit a la fera sense donar-li la resta de cc que li toquen amb la sonda o amb el biberó, o sigui llet materna a demanda de la lleona. Per un costat ens agrada, perquè així sbem que l'Ada menja el que li agrada, i no aquella horrible llet materna amb Duocal, per l'altre ens preocupa perquè tenim por que la petita perdi pes si menja només quan vol. Però dic jo... amb tanta tecnologia i estudis científics... com pot ser que el Duocal mati el sabor i l'olor de la llet materna :?: Ja ho crec que la petita no el vol i te l'escup :!: L'he tastat i mare meva quin fàstig :!: :evil:
Després ha passat la infermera que s'encarrega del programa "alta domiciliària". L'Ada sembla que entra en aquest programa, de tant en tant passa per casa una infermera per veure com està la petita, pesar-la, mesurar-la, veure com menja, tota una seguretat per a dos pares com nosaltres.
Mentrestant estem aquí esperant, jo continuo fent casa-treball-hospital-treball-hospital-casa sense aturar-me mai i espero que arribi el dia que ens donaran el vist-i-plau per tornar a casa.

Esplugues de Llobregat, 22/12/2009

domenica 13 dicembre 2009

Sta magnona!

Ho appena scoperto di avere un pozzo senza fondo come figlia... a chi assomiglia :?:
La piccola ha sempre fame ultimamente... e meno male che prende tutto quello che vuole nel poppare dalla mamma e poi le danno i suoi 35cc ogni tre ore oltre... e meno male!
A volte le danno troppo e vomita, e ci credo! Anche io circa un mese fa mi "so strafogato" e poi ho vomitato tutta la notte! Ma che tutte le cose le cose brutte le piglia da me?
Oggi ci siamo ritrovati con una bella sorpresa fuori dalla porta... grazie a tutti voi del SocPetit per il regalino per Ada (come sempre la foto stanno nel blog). Non ce lo aspettavamo proprio :D
Le ore in ospedale passano rapide... tra un cambio di pannolino, la poppata, il bagnetto... meno male che piano piano stiamo abbassando la pressione dell'aria e dell'ossigeno... ora stiamo a 1-1.5l/m di aria e 0.5l/m di ossigeno... la piccola sembra che vuole tornare a casa presto visto che continua a saturare a 100 o quasi. Certo, ogni tanto la saturazione va in tilt e la piccola si fa rossa rossa... ma perché si sforza tanto a fare la cacchina? :D
----------------------------------------------------------------------------------
Acabo de descobrir que tinc un pou sense fons com a filla... a qui s'assembla :?:
Darrerament la petita sempre té gana... i això que pren tot el que vol al pit de la mama i després li donen els seus 35 cc. cada tres hores... menys mal!
A vegades n'hi donen massa i vomita, i m'ho crec! També jo fa un mes em vaig extralimitar i després vaig estar vomitant tota la nit! Però és que totes les coses dolentes les agafa de mi?
Avui ens hem trobat una bonica sorpresa darrera la porta... gràcies a totes les del SocPetit pel regalet per a l'Ada (com sempre les fotos estan al blog). No ens ho esperàvem :D
Les hores a l'hospital passen de pressa... entre canvis de bolquers, preses de pit i banys... menys mal que a poc a poc estem abaixant la pressió de l'aire i de l'oxigen... ara estem a 1-1.5l/m d'aire i a 0,5l/m d'oxigen.... Sembla que la petita vol tornar a casa aviat ja que continua saturant a 100 o quasi. És veritat que de tant en tant la saturació baixa i la petita es torna vermella vermella... per què s'esforça tant a fer caquetes? :D






Esplugues de Llobregat, 13/12/2009

sabato 12 dicembre 2009

Suite con vista al mare

Salve,
dopo 8 ore di dura attesa finalmente ci hanno dato una stanzetta, la 557, con vista al mare :)
Non mi sembra vero, però ora si che sentiamo più genitori di prima. Ora stiamo full time con la leonessa :D
La stanzetta dell'ospedale non ha molti comfort, pero si... è silenziosa. Addio fiu fiu dell'altra sala, addio beep beep dei saturatori dei vicini. Ora regna il silenzio. sssss che la leonessa dorme nel suo lettone, si, avete letto proprio bene, dorme in un letto come i grandi. Per la culla dobbiamo aspettare un po di giorni perché così le infermiere la possono controllare meglio quando entrano. :? .
Qui le cose sono diverse rispetto al box. Inizi davvero a familiarizzare con la piccola, e ti concentri solo su di lei. Ora già sei grande piccola Ada, devi iniziare a comportarti bene :!:
Ora già non ti pesiamo prima e dopo ogni poppata per vedere quando mangi e poi aggiungere quello che manca ad arrivare alla dose stabilita dai pediatri, ora devi mangiare tu fino a saziarti.
Ora non ti farai più quelle belle passeggiate notturne come facevi prima (non ci sono prove delle passeggiate notturne però ci metterei la mano sul fuoco ehehhehe :D ).
Siamo qui da sole due ore e la piccola già ha reclamato due volte che aveva fame! Meno male che c'è il servizio in camera di mia moglie... rapido ed efficiente :D . La piccola è rimasta soddisfatta e tranquilla dopo la poppata.
Ora porta 4l/m di pressione e 1l/m di ossigeno, saturando tutto il tempo a 100... speriamo poterle abbassare presto sta pressione e toglierle sto ossigeno! Non mi piace quando piange e si lamenta perché gli occhialini le danno fastidio :(
----------------------------------------------------------------------------------
Hola,
Després de 8 hores de dura espera finalment ens han donat una habitació, la 557, amb vistes al mar. Sembla mentida, però ara sí que ens sentim més pares que abans. Ara estem a temps complert amb la lleona. L'habitació de l'hospital no té moltes comoditats, però sí... és silenciosa. Adéu fiu fiu de l'altra sala, adéu bip bip del saturadors dels veïns. Ara regna el silenci. Ssss, que la lleona dorm al seu llitàs, sí, ho heu llegit bé, dorm en un llit com els grans. Per al bressol hem d'esperar uns quants dies perquè les infermeres la puguin controlar millor quan entrin... Aquí les coses són diferents respecte al box. Comences a familiaritzar-te de veritat amb la petita, només et concentres en ella. Ara ja ets gran, petita Ada, has de començar a portar-te bé. Ara ja no et pesem abans i després de cada popada per veure quan menges i després afegir el que falta per arribar a la dosi establerta pels pediatres, ara has de menjar tu fins a atipar-te. Ara ja no et faran més aquelles fantàstiques passejades nocturnes que feies abans (no hi ha proves de les passejades noctures però hi posaria la mà al foc, jajajaja). Només fa dues hores que som aquí i la petita ja ha reclamat dues vegades perquè tenia gana! Menys mal que hi ha el servei d'habitació de la meva dona... ràpid i eficient. La petita s'ha quedat tranquil·la i satisfeta després de la popada. Ara porta 4l/m de pressió i 1l/m d'oxigen, saturant sempre a 100... esperem poder abaixar-li aviat aquesta pressió i treure-li aquest oxigen! No m'agrada quan plora i es lamenta perquè les ulleretes li fan nosa.





Esplugues de Llobregat, 12/12/2009